Ihsan Küçük

Güle Güle Çocuklar

İnsanoğlu bazen teşekkür etmek için geç kalıyor ve Teşekkürün rüzgarı geçtiği İçin değeri kalmıyor.Teşekkür en güzel koku gibidir.Güzel kokular, kaçmadan, değerini yitirmeden sürülünce fark edilir.Ben de çok aceleciyim.Hemen Teşekkür etme ihtiyacını gördüm.Neden mi. 16.06.2006 Cuma günü sabahtan akşama kadar çok güzel bir birliktelik, paylaşım, dostluk, kardeşlik, yardımseverlik, karşılıksız hizmet ve sonunda da mükemmel bir gece yaşadım ve gördüm…İnsanın tadabildiği en güzel duygular. Menfaate dayanmayan, sadece sevgi ve saygı ortamının birer eseri. Sağolun öğretmenim…

 

Aranızda olduğum için çok mutluyum.

 

Hatırlarmısınız pencereden atılan kurdeleleri nasıl tuttuğunuzu.

 

Hatırlarmısın tellere tırmanıp da oldu mu diye bağırmayı…

 

Hatırlarmısın benim yapacağım başka bir şey yok mu demenizi…

 

Sağ olasın öğretmenim…

 

Okulun başarısından dolayı sizlerle övünüyordum ..şimdi sizlerle aynı zamanda gurur duyuyorum.Sağolasın Öğretmenim….

 

Muhteşem bir Mezuniyet gecesi geçirdik.

 

Okul Bahçesi tıka basa dolu….Aile birliğinden arkadaşlarım tedirgin..Acabalar var..Ama ben hiçbir aksaklığın olmadığını Öğretmenlerin ve aile birliği görevlilerinin tam teşekküllü olarak koşuşturduğunu ve herkesin verilen işi en güzel şekilde yaptıklarını görüyorum.Bahçe tasarımı çok güzel konulan her taş, ortamı biraz daha güzelleştiriyor.İnsan bu, her şeye nasıl da hakim..nasılda becerikli… hele eğiten öğreten kişiler dört elle buna sarılırsa…Bahçeye gelen ilk öğrencileri görüyorum..Şaşkınlıklar,harika olağanüstü sesleri..Yorgunluğumuz gidiyor ve herkes birbirinin yüzüne bakıyor.Anlatılmak istenenler birer bakışla sergileniyor.Söze ne hacet.Sözün bittiği yer bu an….Veliler bahçeyi dolduruyor..Herkes intizamı ve simetriği korumak için oturduğu yerden kıpırdamıyorlar bile … yukarıdan seyrediyoruz.. kuşbakışı… Çocuklarımız için ne yapsak az diyoruz…zamanın durduğu an 6.30 tamam diyoruz. proğram başlıyor ve tarihin derinliklerinden bir sesler mehter arka kapıdan gürleyerek semayı dolduruyor. herkes alkışlıyor ve eşlik ediyor.Çocuklar çok sevinçli değişiklik ve onlar için yapılanlar onları gurulandırıyorBen de sizin için ne yapsak azdır diye mırıldanıyorum .Sizler geleceğimizsiniz.diyoruz Ve arkasından velilere 8 yıl önce bize verdiğiniz emanetleri şimdi size dolu dolu bilgiyle yükleyerek veriyoruz onlara gözbebeklerimiz gibi baktık aman onların kıymetini iyi bilin diye seslenirken onları mezun etmenin sevincini ancak onlardan ayrılmanın burukluğunu birlikte teneffüs ediyoruz diyerek konuşmaya başlıyoruz.Sonra Belediye başkanı sonra İlçe Milli Eğitim Müdürü sesleniyorlar

 

Müdür Yardımcıları ve dostlarımızla zaman zaman göz gözeyiz.Konuşmuyoruz ama gözlerimiz birbirini gördüğü an kitaplar dolusu güzel duyguları ve memnuniyeti birbirine anlatıyor gibi…..

 

Bahçede herkes nefesini tutmuşken öğrencilerimizin seronomisi karanfilli geçişleri ve merdivenlerde üzerlerine atılan konfetiler ile yukardan aşağı akan ışıklı aydınlatıcılar ortalığı çığlıklara,sevinçlere ve güzelliklere boğuyor.

 

Yine proğram bitiminde arkadaşlarımın velilerin ve öğrencilerin bahçeyi temizlemek için gayretleri çok güzeldi…

 

Sağ olasın öğretmenim…hep birlikte öğrencilerimize çok güzel bir ortam sağladığımız için…Biz olmayı herkese ispat ettiğimiz için… teşekkürler herkeze güzel örnek olduğumuz için…sayenizde çok güzel sözler işittik.Duygulandık….

 

Ve güle güle öğrencilerimiz.. sizlere karşı bu gün olduğu gibi.. tüm arkadaşlarım ellerinden geleni yaptığına inanıyorum..Uğurlar ola …sizleri unutmayacağız……

 

Sağlık ve esenlikle…

